ویپ

چطور با ویپ‌مان سفر کنیم؟ آیا می‌توان دستگاه‌های ویپینگ را به هواپیما برد؟

چطور با ویپ‌مان سفر کنیم؟ آیا می‌توان دستگاه‌های ویپینگ را به هواپیما برد؟

اگر به کمک دستگاه های ویپینگ توانسته اید سیگار را برای همیشه کنار بگذارید احتمالا نیازی که به دریافت نیکوتین داشتید کم تر شده است. هم چنین حتما متوجه این موضوع شده اید که نسبت به زمانی که سیگار می کشیدید، مدت بیشتری می توانید بین دفعات استفاده از دستگاه تان دوام بیاورید. با این حال اگر زمان زیادی قرار باشد بیرون از خانه باشید قطعا به دستگاه تان نیاز خواهید داشت و می خواهید همراه تان باشد. حالا اگر بخواهید به یک سفر هوایی بروید مسلما نمی توانید مدت طولانی از دستگاه خود دور باشید و تمایل دارید آن را با خود ببرید.
آوردن یک دستگاه ویپ به هواپیما هیچ شباهتی به بردن سیگار ندارد زیرا سفر با دستگاه های ویپینگ دارای دو المان خطرناک از نظر خط هوایی یعنی جویس ها و باتری های لیتیومی داخل ویپ ها هستند. علاوه بر این قوانین حمل ویپ ها در کشور های مختلف متفاوت است. در واقعا بردن یک ویپ به داخل هواپیما مثل گذاشتن یک پاکت سیگار در جیب تان نیست و باید مقررات لازم را رعایت کنید.

قوانین بین المللی ویپینگ می تواند بدون هیچ اطلاع قبلی تغییر کند!

مهم ترین مسئله ای که باید درباره بردن ویپ به داخل هواپیما و کشور های دیگر بدانید این است که قوانین و مقررات مربوط به ویپینگ بدون هیچ اطلاع قبلی می توانند تغییر کرده باشند. اطلاعاتی که در مقاله در اختیارتان قرار می گیرد در حال حاضر صدق می کنند اما مسئولیت گرفتن تاییدیه پیش از سفر هوایی بر عهده خود تان است.

چگونه ویپ خود را در هواپیما ببریم؟

مقرراتی که خطوط هوایی برای سفر با سخت افزار ویپ شما وضع می کنند، در درجه اول به این مسئله مربوط می شود که بیشتر دستگاه های ویپینگ دارای باتری های لیتیوم یونی هستند. ایمنی باتری Vape بسیار مهم است زیرا باتری‌های لیتیوم یونی در صورت استفاده نادرست می‌توانند بیش از حد گرم شوند و به طور بالقوه آتش بگیرند. به دلیل تغییر فشار هوا در ارتفاع، به همراه داشتن هر باتری لیتیوم یونی در پرواز، خطرناک است. به همین دلیل است که فروشندگان باتری معمولاً هنگام ارسال محصولات به مصرف کنندگان، از روش های زمینی استفاده می کنند.

سفر با ویپ

این قانونی است که اکثر خطوط هوایی برای حمل ویپ ها در نظر گرفته اند.
فرقی نمی کند دستگاه شما دارای باتری داخلی باشد یا خارجی، باید آن را در چمدان دستی خود بسته بندی کرده و به صورت خاموش وارد هواپیما کنید. اگر میخواهید هم باتری یدکی با خود حمل کنید باید آن ها را هم به طور بسته بندی شده در چمدان دستی خود بگذارید. شاید این قوانین کمی سخت گیرانه به نظر برسند اما همانطور که گفتیم به دلیل کاهش فشار هوا به منظور جلوگیری از آتش سوزی بهتر است رعایت شوند.

چطور ایجوس ها را داخل هواپیما ببریم؟

خطوط هوایی دارای قوانین به خصوصی برای ایجوس ها هم هستند. برای حمل یک بطری جویس در کیف دستی خود، باید آن حدود 1 اونس (حدود 30 میلی لیتر) یا کوچکتر باشد.
همه محصولات مایع موجود در کیف دستی شما باید در یک کیسه زیپی قرار بگیرند. وقتی از ایست بازرسی فرودگاه عبور می کنید، باید کیف زیپی را از کیف دستی خود بردارید و آن را برای بازرسی جداگانه ارائه دهید.

بردن ایجوس ها در هواپیما
البته محدودیت هایی که برای آوردن مایعات در هواپیما اعمال می شود، فقط برای مایعات موجود در کیف دستی شماست. از این رو می توانید بدون محدودیت جویس تان را در چمدان تحویلی خود بیاورید.

آیا می توان در هواپیما از ویپ کام بگیریم؟

هیچ شرکت هواپیمایی اجازه ویپینگ در پرواز را نمی دهد. هرگز نباید سعی کنید در هواپیما از دستگاه تان کام بگیرید زیرا مطمئناً گرفتار و با مشکلات قانونی قابل توجهی روبرو خواهید شد.

آیا در فرودگاه می توان ویپینگ انجام داد؟

در طول سفر، بهترین کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که برای استعمال دخانیات دچار مشکل نخواهید شد این است که فرض کنید نمی توانید در جایی که سیگار کشیدن مجاز نیست، ویپ کنید. به بیان دیگر یعنی دستگاه ویپینگ خود را در کیف خود بگذارید، مگر اینکه در یک مکان مشخص برای سیگار کشیدن باشید. اکثر فرودگاه ها دارای اتاق سیگار هستند. برای استفاده از ویپ می توانید به این مکان مراجعه کنید. برای پیدا کردن آن هم کافیست تابلو ها را دنبال کنید، هم چنین اگر تابلویی نبود از یکی از کارمندان آنجا سوال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *